Walentynki z technologią w tle. 3 sposoby na świętowanie w nietypowy sposób

Zwyczaj obchodzenia walentynek został zapoczątkowany w średniowiecznej Europie. Niegdyś 14 lutego był dniem, w którym rycerze na dworze angielskim odnawiali przysięgi wierności wobec swoich wybranek. Obecnie walentynki to doskonała okazja do celebrowania miłości. Zakochani obdarowują się drobnymi upominkami i spędzają wspólne chwile na romantycznych randkach. A co gdyby tak w tym roku zrobić coś kompletnie innego, wykorzystując to, co oferuje nam dzisiejsza technologia? Przedstawiamy 3 pomysły na nietypowe randki z technologią w tle!

Romantyczna sesja zdjęciowa w plenerze

Zdjęcia to pamiątka na całe życie! Powieszone na ścianach tworzą w domu rodzinną, przytulną atmosferę, a przeglądanie starych albumów po latach przywołuje na myśl miłe wspomnienia i maluje uśmiech na twarzy. Walentynki to doskonała okazja do tego, żeby upamiętnić wspaniałe uczucie, jakim darzą się zakochani. Romantyczna sesja w plenerze w zimowej aurze to strzał w dziesiątkę. Wystarczy trochę chęci i zaangażowania, żeby zrobić piękne, magiczne zdjęcia, które perfekcyjnie oddadzą emocje pary.

Do sesji można zatrudnić profesjonalnego fotografa lub przygotować wszystko na własną rękę. Aparaty w smartfonach robią dziś naprawdę dobre jakościowo, naturalne zdjęcia. Na sesję warto zabrać statyw do telefonu. Dobrym pomysłem jest wykorzystanie drona, dzięki któremu można robić niepowtarzalne ujęcia z lotu ptaka.

Innym pomysłem jest wypożyczenie profesjonalnego sprzętu. To dobre rozwiązanie dla tych osób, które chociaż w niewielkim stopniu znają się na fotografii. Wypożyczalnie fotograficzne oferują różne rodzaje aparatów, a w tym lustrzanki, bezlusterkowce czy aparaty analogowe. Co więcej, w wypożyczalniach znajdziemy cały dodatkowy osprzęt, czyli obiektywy, lampy błyskowe, statywy, slidery czy oświetlenie.

Pamiętajmy, że smartfon, dron czy sprzęt fotograficzny potrafi się rozładować w najmniej oczekiwanym momencie – zwłaszcza jeśli sesja trwa kilka godzin. Aby zabezpieczyć się na taką ewentualność, warto zabrać ze sobą przenośną stację zasilania. Kompaktowa stacja River 2 doskonale sprawdzi się w takiej sytuacji. Model o pojemności 256 Wh i mocy wyjściowej 300 W zasila większość podstawowych sprzętów. Pozwala naładować drona aż 5 razy, czy smartfona 19 razy – wyjaśnia Daria Ciecior, przedstawiciel firmy EcoFlow.

Morsowanie – randka dla odważnych

Morsowanie, czyli krótkotrwała kąpiel w zimnej wodzie, cieszy się ostatnio niemałą popularnością. Coraz więcej osób jest bowiem świadomych korzyści, jakie daje. Zimowe kąpiele poprawiają wydolność fizyczną, hartują ciało, chronią przed szkodliwym działaniem wolnych rodników, poprawiają samopoczucie i, wbrew pozorom, świetnie relaksują. Wspólne morsowanie to doskonałe rozwiązanie dla tych osób, które lubię nietypowe aktywności i chętnie próbują nowych rzeczy.

Po zimowej kąpieli można przygotować romantyczną randkę z pysznymi potrawami i aromatycznym grzańcem. Świetnym pomysłem jest organizacja grilla w malowniczej, ośnieżonej okolicy. Grilla elektrycznego można zabrać ze sobą wszędzie! Grunt to zaopatrzyć się w przenośną stację zasilania, która zapewni mu niezbędną do pracy energię. Dobrym pomysłem jest wybór modelu Delta 2, o pojemności 1024 Wh – mówi Daria Ciecior z EcoFlow. – Urządzenie jest w stanie zasilać grilla przez godzinę, co w zupełności wystarczy, żeby przyrządzić smaczne dania. Co ciekawe, stację można naładować za pomocą specjalnych paneli słonecznych. Przy dobrych warunkach pogodowych możemy wydłużyć grillowanie do kilku godzin.

Zimowy glamping – ekskluzywny kemping w śnieżnej odsłonie

Czy obozowanie na naturze i splendor mogą iść w parze? Oczywiście! Glamping to współczesna odmiana klasycznego kempingu! Jest to nocleg w specjalnych domkach lub namiotach o podwyższonym standardzie. Wewnątrz znajdują się wygodne łóżka, łazienka, ogrzewanie, a czasem nawet telewizor! Nazwa glamping powstała z połączenia dwóch angielskich słów: „glamour” i „camping”. Ideą rozwiązania jest połączenie przyjemności biwakowania z najwyższym komfortem, luksusem i ekologią. Goście pól glampingowych mogą wypocząć w ekskluzywnych warunkach, nie rezygnując z bliskości natury. W Polsce powstaje coraz więcej takich miejsc – m.in. w lasach czy w górach.

Zimowy glamping to doskonały pomysł na romantyczny wyjazd za miasto. Odpoczynek w luksusowym namiocie, usytuowanym gdzieś pośród wspaniałych okoliczności przyrody bez wątpienia będzie relaksujący i dostarczy zakochanym mnóstwo wspaniałych wrażeń. Wieczorami można korzystać z udogodnień, dostępnych w namiocie, a za dnia podziwiać piękne krajobrazy. Można wybrać się na pieszą wędrówkę okolicznymi ścieżkami. Warto zabrać ze sobą sprzęt fotograficzny, by stworzyć piękną pamiątkę z tych magicznych chwil. Dobrym pomysłem jest organizacja zimowego pikniku w plenerze. Grill w malowniczym miejscu czy wspólne oglądanie filmów na laptopie to wspaniały pomysł na romantyczną, walentynkową randkę. Na pikniku nie może zabraknąć przenośnej stacji zasilania – szczególnie jeśli planujemy zabrać ze sobą laptopa, drona czy grilla elektrycznego. Stacja może również zasilić oświetlenie, kiedy zrobi się ciemno, czy naładować telefon w kryzysowej sytuacji.

Nowoczesne technologie dają nam nieskończone możliwości. Dzięki nim możemy organizować rzeczy, na które jeszcze stosunkowo niedawno nie mogliśmy sobie pozwolić. Romantyczne walentynki z technologią w tle mogą być naprawdę magiczne i wyjątkowe! Warto puścić wodze fantazji, wykorzystać to, co oferuje nam dzisiejszy świat i zaplanować chwile, które wygenerują mnóstwo wspaniałych wspomnień!

Samo pojęcie marketingu internetowego oznacza używanie Internetu w celach reklamowych, prowadzących do sprzedaży dóbr lub usług. Na marketing internetowy składa się tzw. reklama „pay per click”, reklama banerowa, email marketing, affiliate marketing, reklama interaktywna, optymalizacja stron, blog marketing, buzz marketing, product marketing i blogowanie.

Reklama banerowa
Polega na wykorzystaniu elementów graficznych, np. obrazków, animacji, zdjęć, gifów, flashy, haseł do przekierowania na inna stronę www reklamodawcy. Jest to jedna z najszybciej rozwijających się, a zarazem ciekawych form reklamy internetowej. Daje duże pole do popisu jej wykonawcom. Dodatkowo, banery mogą być zamieszczane w różnych częściach strony www, przy czym najskuteczniejsze są te miejsca, które na danej witrynie rzucają się w oczy.

Pay per click
Jest rodzajem reklamy internetowej, w której kluczową role odgrywa płatność za kliknięcie w link lub baner, a nie za jego wyświetlenie. Osoba zlecająca reklamę swojej firmy lub usługi, płaci za każdego użytkownika, który za pomocą banera przejdzie do strony produktu.

Affiliate marketing
Jest metodą promowania biznesu on-line, w której osoba promująca produkt, za pomocą strony internetowej, jest nagradzana za każdego użytkownika który odwiedzi, kupi lub przeprowadzi inną czynność na stronie reklamodawcy. W Polsce znany jest bardziej pod pojęciem programu partnerskiego. Do najpopularniejszych i największych portali oferujących tą metodę marketingu należą portale społecznościowe, takie jak Nasza-Klasa, Facebook czy MySpace. To idealne miejsce na reklamę sprzedażową, polityczną i promocyjną, nie tylko ze względu na ilość użytkowników tych portali, ale także na ich różnorodność pod względem wieku, płci i statusu społecznego.

Email marketing
Jest formą marketingu bezpośredniego, wykorzystującego pocztę elektroniczną jako główne narzędzie komunikacji. Do podstawowych zadań e-mailingu zalicza się budowę lojalności konsumenckiej, tworzenie określonych relacji z odbiorcami, budowę pożądanego wizerunku firmy lub organizacji, a także sprzedaż. Natomiast najpopularniejszymi jego narzędziami są: newslettery firmowe, biuletyny wewnętrzne, dzienniki elektroniczne oraz reklamy w wiadomościach e-mail.

Marketing wirusowy
Ta odmienna forma promocji polega na rozpowszechnianiu przekazu reklamowego przez samych użytkowników Internetu. To oni występują w roli kreatorów opinii na temat np. działalności firmy, jakości oferowanych produktów lub usług czy też funkcjonalności i przydatności strony internetowej. Generalnym celem tej formy marketingu jest szybkie i lawinowe rozprzestrzenianie się informacji w postaci rekomendacji danego produktu lub usługi. Najczęściej reklamowanymi w ten sposób produktami są środki odchudzające, produkty finansowe i strony internetowe. Jak wynika z badań jedną z najpopularniejszych form promocji jest rekomendacja, stąd istnieje duże prawdopodobieństwo, iż firma pozyska w ten sposób nowych klientów.

Proces marketingowy to przede wszystkim dobrze przemyślana strategia, której działania mają odnieść długofalowe skutki. Jej celem jest dotarcie do jak największej grupy potencjalnych klientów – osób, które są zainteresowane daną usługą lub produktem. Marketing wykorzystuje wiele narzędzi, które pozwalają na sprawną realizację strategii oraz zdobycie jak największej liczby klientów, a co za tym idzie na zwiększenie zysków.

Wiele osób stawia znak równości między marketingiem i promocją produktów oraz usług. Jednak jest to bardzo duże uogólnienie, gdyż na marketing składa się wiele innych działań. Wśród najważniejszych wymienić należy przede wszystkim:

komunikacja z rynkiem;
przygotowywanie odpowiednich strategii wprowadzenia produktu na rynek, ustalenia ceny, grupy docelowej oraz promocji i dystrybucji;
analiza sprzedaży i wprowadzenie na bieżąco zmian w sposobie sprzedaży produktu.

Reklama internetowa obejmuje wiele form reklamy z których część jest stosowana w sposób etyczny, a część nie. Niektóre strony internetowe wykorzystują wiele reklam, w tym migające banery, które rozpraszają uwagę użytkownika, inne zaś wprowadzają w błąd, wyglądając jak komunikaty o błędach w systemie operacyjnym, a nie reklamy. Witryny, które nieetycznie używają reklamy internetowej dla zysku, często nie zwracają uwagi na to, że na stronie umieszcza się linki, prowadzące do szkodliwego oprogramowania lub materiałów dla dorosłych.

Operatorzy witryn, którzy etycznie używają reklamy internetowej, zazwyczaj korzystają z niewielkiej ilości reklam, które nie mają na celu rozpraszać lub irytować użytkownika oraz nie odwracają uwagi od projektu i układu stron internetowych. Wielu właścicieli stron internetowych dotyczących bezpośrednio firm, którzy chcą umieszczać reklamy wie, że strona internetowa powiązana z reklamą jest uzasadniona.

Działania e-marketingowe mogą przebiegać na wielu płaszczyznach. Internet daje nam mnóstwo możliwości, wymusza jednak na nas również elastyczność i dostosowanie się do zmieniających się wymagań na rynku. Dynamicznie rośnie liczba osób, będących zwolennikami właśnie tej formy promocji firmy – nie tylko ze względu na stosunkowo niższe niż w przypadku tradycyjnej reklamy koszty, ale także sporą skuteczność oraz możliwość dokładnego mierzenia efektów i zwrotu z inwestycji.

To właśnie Internet w dzisiejszym świecie jest powszechnie stosowanym wśród przedsiębiorstw środkiem komunikacji, przekazu informacji oraz sposobem pozyskania klientów. Stosowna i profesjonalna reklama w Internecie jest niemal gwarancją zwiększenia przychodów firmy i jej rozpoznawalności, trzeba tylko wybrać te kanały które będą maksymalnie skuteczne w naszej branży.

Należy pamiętać o tym, że najlepsze efekty osiągamy, gdy nie ograniczamy się do jednej formy reklamy, ale korzystamy z kilku, które wzajemnie się uzupełniają.

Podstawą skutecznej reklamy internetowej jest również stała analiza – zarówno przed rozpoczęciem działań, jak w ich trakcie. Sama reklama nie wystarczy, gdy strona internetowa jest niedostosowana do wymagań użytkowników lub gdy oferta odbiega od wymagań rynku.

W ramach działań związanych z marketingiem internetowym wykonuje się wiele różnych czynności, jak:

  • Pozycjonowanie, działania SEO
  • Reklamy Google AdWords
  • Video marketing
  • Content marketing
  • Mailing
  • Promocja strony na forach internetowych (tzw. szeptanka)
  • Marketing wirusowy
  • Marketing społecznościowy (na portalach społecznościowych)
  • Blogosfera (współpraca z blogerami lub prowadzenie własnych blogów)
  • Remarketing

Wbrew pozorom, dobra strategia marketingowa wcale nie musi obejmować wszystkich powyższych czynności, ale powinna posiadać ich jak najwięcej. Trzeba podkreślić, że wybór konkretnych działań powinien być uzależniony od profilu marki oraz jej możliwości finansowych.

Dobrze poprowadzony e-marketing daje wiele różnych korzyści dla firmy, o których ich właściciele nie zawsze wiedzą. Przede wszystkim pozwala dotrzeć do wielu klientów, a szczególnie do klientów docelowych, czyli takich, którzy są realnie zainteresowani naszą ofertą. Dzięki temu przy mniejszym nakładzie środków finansowych można uzyskać większą ilość nowych odbiorców. E-marketing pozwala również dostosować koszty działań reklamowych do oczekiwanych efektów i możliwości firmy. Początkową strategię marketingową należy stale monitorować, by później ją dobrze modyfikować, aby z każdej zainwestowanej w reklamę złotówki wyciągnąć jak największy zysk. Monitorując działania marketingowe, dodatkowo możemy się dowiedzieć czegoś więcej o naszych potencjalnych klientach, by w przyszłości jeszcze lepiej dopasować do nich ofertę. Działania marketingowe również doskonale budują pozytywny wizerunek marki. Nie tylko u potencjalnych klientów, ale również u obecnych, sprawiając, że stają się oni tzw. stałymi klientami. W ramach działań marketingowych można wchodzić w interakcje z odbiorcami, lepiej prezentować się na tle konkurencji i przyzwyczajać społeczeństwo do danej marki. A to bezpośrednio przekłada się na znaczny wzrost zainteresowania naszą ofertą.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*