Jak reklamować usługi agencji zatrudnienia?

Internet to podstawa – na pewno musimy liczyć się z inwestycją w stronę internetową, która będzie wizytówką naszej agencji. Przejrzystość, łatwy dostęp do kontaktu (zarówno telefonicznego jak i online) i dokładny opis oferowanych usług są na wagę złota. W miarę zdobywania większego doświadczenia – warto zaprezentować swoje „portfolio” czyli przedstawić klientów, z którymi mogliśmy współpracować (referencje będą mile widziane). Z pewnością odpowiednie działania marketingowe zwiększą zasięg naszej agencji i pozwolą, aby potencjalni klienci się o niej dowiedzieli. Istotne będzie pozycjonowanie (wszelkie hasła związane z działalnością w regionie np. agencja zatrudnienia Poznań, doradztwo zawodowe Katowice itp.). Musimy również zadbać o swój wizerunek w miejscach „pierwszego kontaktu” – możemy założyć profile dla własnej agencji zatrudnienia na stronach branżowych z ogłoszeniami o pracę oraz zadbać, aby pracownicy mieli założone konta na biznesowych portalach społecznościowych (LinkedIn, GoldenLine).

Gdzie powinni promować się pracodawcy?

Podaż: Pracodawcy preferują tzw. media własne do promocji marki pracodawcy (employer brandingu). Powód jest oczywisty – wysoki poziom kontroli procesu dystrybucji informacji. Wśród najczęściej wymienianych przez badanych studentów narzędzi komunikacyjnych króluje internet (w tym strony własne pracodawców oraz informacje zamieszczane w serwisach informacyjnych), targi pracy, ogłoszenia w prasie, radio i telewizji oraz organizowane szkolenia i warsztaty dla studentów.

Popyt: czego oczekują studenci? Raczej informacji z tzw. mediów pozyskanych – zweryfikowanych przez osoby trzecie. W tej grupie narzędzi komunikacyjnych znajdują się: wiedza i informacje pozyskane w trakcie imprez branżowych, materiały z agencji doradztwa personalnego, materiały z urzędów pracy. Na uwagę zasługują dwa narzędzia komunikacyjne wysoko cenione przez studentów – organizacja dni otwartych oraz case studies – (grupa tzw. mediów własnych) nad tymi narzędziami pracodawca ma dużą kontrolę.

Biuro pośrednictwa pracy Wrocław CREW FOR YOU

ul. Ślężna 102-106
53-111 Wrocław

kom: +48 539 187 171
tel: +48 71 729 99 92
fax: +48 71 729 69 99

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*