Smartfon za mniej niż 300 zł? W promocji wakacyjnej ZTE to możliwe!

Oferta smartfonów na rynku jest obecnie tak ogromna, że niejednemu z nas może od niej zakręcić się w głowie! Wybór staje się nieco prostszy, gdy szukamy produktu w konkretnej półce cenowej. Na co się jednak zdecydować, jeśli zależy nam na niewygórowanej cenie, ale jednocześnie chcemy, by smartfon miał dobre parametry? Warto zainteresować się wakacyjną promocją na smartfony ZTE, która trwa do końca września!

Smartfon dla oszczędnych

Lato to najlepszy czas, by sprawić sobie nowy telefon – będziemy mieli dużo czasu, by go spokojnie przetestować. Tym osobom, którym zależy na niewysokiej cenie urządzenia, świetnie sprawdzi się smartfon ZTE Blade A31. Smartfon jest dostępny w konfiguracji pamięci 2/32GB z możliwością rozszerzenia o 128GB za pomocą karty pamięci, posiada wyrazisty niewielki wyświetlacz o przekątnej 5.45” i waży zaledwie 166 gramów. Model ten oferuje także bezprzewodową transmisję danych LTE oraz Wi-Fi oraz posiada aparat główny 8MP z autofocusem i 5MP do selfie a wszystkim zarządza ośmiordzeniowy procesor. Teraz w letniej promocji możecie go nabyć już za 289 zł! A31 jest dostępny w sieciach x-kom, Neonet, Komputronik oraz oficjalnym sklepie ZTE Shop.

  • https://www.x-kom.pl/p/1147891-smartfon-telefon-zte-blade-a31-2-32gb-szary.html
  • https://www.neonet.pl/smartfony/zte-blade-a31.html
  • https://zteshop.pl/zte-a31-blade-grey
  • https://www.komputronik.pl/product/833306/smartphone-zte-blade-a31-2-32gb-grey-.html

Smartfon i smartwatch na plażę, w góry, na trekking

Dobrym rozwiązaniem na wyjazd dla bardziej wymagających będzie też ZTE Blade A72s, który ma matową i nie brudzącą się odciskami palców obudowę oraz ekran 6.745” HD+ z odświeżaniem 90Hz. Z tyłu posiada duży obiektyw o rozdzielczości 50MP oraz dwa mniejsze 2MP. W środku znajduje bateria 5000mAh z możliwością szybkiego ładowania 22.5W. Model ten posiada pamięć 128GB UFS 2.2 z możliwością jej rozszerzenia o kolejny 1TB za pomocą karty pamięci oraz Wi-Fi w standardzie ac. (2 pasma 2.4GHz oraz 5GHz). A72s jest dostępny w dwóch kolorach: eleganckim szarym oraz delikatnym błękitnym. Za ten model do końca września zapłacicie tylko 549 zł! Co więcej, teraz w sieciach x-kom, Neonet oraz w oficjalnym sklepie producenta otrzymacie gratis w postaci smartwatcha ZTE Watch Live.

  • https://www.x-kom.pl/p/1147886-smartfon-telefon-zte-blade-a72s-3-128gb-szary.html
  • https://www.x-kom.pl/p/1147887-smartfon-telefon-zte-blade-a72s-3-128gb-niebieski.html
  • https://zteshop.pl/zte-blade-a72s-grey-zte-watch-live-gratis
  • https://zteshop.pl/zte-blade-a72s-blue-zte-watch-live-gratis

Z kolei dla tych urlopowiczów, którymi zależy, aby smartfon był elegancki i funkcjonalny, proponujemy model ZTE Blade V40 Design. Posiada on duży ekran 6.6” FHD+ z notchem w kształcie kropli wody, w którym umieszczono 8MP aparat do selfie. Z tyłu znajduje się obiektyw aparatu głównego HD o rozdzielczości 50MP oraz dwa mniejsze obiektywy 2MP. Długą pracę bez ładowania zapewnia bateria 5000mAh z opcją szybkiego ładowania 22.5W. V40 Design posiada pamięć 128GB UFS 2.2 z możliwością jej rozszerzenia o kolejny 1TB za pomocą karty pamięci, a za płynną pracę odpowiada do 7GB pamięci RAM (4GB+3GB przydzielane dynamicznie). V40 Design doskonale nawiguje dzięki wsparciu 4 systemów nawigacji GPS. Uzupełnieniem zaawansowanych funkcji jest Wi-Fi w standardzie ac. (2 pasma 2.4GHz oraz 5GHz). Ten smartfon kosztuje obecnie 599 zł. Dodatkowo, w sieciach x-kom, Neonet oraz w oficjalnym sklepie producenta otrzymacie gratis w postaci smartwatcha ZTE Watch Live w cenie telefonu.

  • https://www.x-kom.pl/g-4/c/1590-smartfony-i-telefony.html?sort_by=price_desc&producent=708-zte
  • https://zteshop.pl/smartfony/seria-zte-blade

Niedrogi funkcjonalny smartfon + słuchawki dla najmłodszych

Świetnym smartfonem dla dziecka jest model ZTE Blade A53 Pro. Ten smartfon ma minimalistyczny design z czytnikiem linii papilarnych i aparat z dwoma obiektywami: głównym 13MP i drugim 2MP do efektu rozmycia. W przodu w niewielkim notchu znajduje się 5MP aparat do selfie. Telefon posiada pamięć 64GB i może zagospodarować do 7GB (4+3GB) pamięci RAM. Ekran HD+ ma rozmiar 6.52″, A53 Pro obsługuje też 2 karty SIM, ma ośmiordzeniowy procesor i wsparcie dla 4 systemów nawigacji GPS. Zasilany jest przez akumulator 5000mAh, co pozwala na dłuższe działanie bez konieczności ładowania. Do końca września ten smartfon kosztuje 479 zł. Dodatkowo, w sieciach x-kom, Neonet oraz w oficjalnym sklepie producenta otrzymacie GRATIS w postaci bezprzewodowych słuchawek ZTE Buds2 w cenie urządzenia.

  • https://zteshop.pl/zte-blade-a53-pro-zte-tws-buds-2-gratis-
  • https://www.x-kom.pl/p/1147884-smartfon-telefon-zte-blade-a53-pro-4-64gb-niebieski.html

Letnia propozycja taniego smartfona dla seniorów

Latem warto kupić nowy smartfon również dla starszych członków rodziny. Idealnymi propozycjami dla seniorów zainteresowanych nowoczesnymi technologiami będą bracia ZTE Blade A53 i ZTE Blade A53+. Charakteryzują się one eleganckim designem, zaś obudowa nie brudzi się odciskami palców. Smartfony posiadają duży ekran 6.52” HD+ z notchem z 5MP aparatem do selfie. Z tyłu znajduje się czytnik linii papilarnych. Oba modele pozwalają na dostęp do bezprzewodowej transmisji danych LTE oraz Wi-Fi, doskonale nawigują dzięki wsparciu 4 systemów nawigacji GPS, obsługują 2 karty SIM. A53 jest dostępny w delikatnym błękitnym kolorze i ma 8MP aparat główny oraz 32GB pamięci czym różni się od A53+, który oferowany jest w eleganckim szarym kolorze, ma aparat 13MP oraz więcej miejsca na dane – 64GB. Blade A53 kosztuje w promocji wakacyjnej 339 zł, a jego starszy brat A53+ kosztuje 389 zł.

  • https://zteshop.pl/zte-blade-a53
  • https://www.x-kom.pl/p/1147883-smartfon-telefon-zte-blade-a53-2-64gb-szary.html

Samo pojęcie marketingu internetowego oznacza używanie Internetu w celach reklamowych, prowadzących do sprzedaży dóbr lub usług. Na marketing internetowy składa się tzw. reklama „pay per click”, reklama banerowa, email marketing, affiliate marketing, reklama interaktywna, optymalizacja stron, blog marketing, buzz marketing, product marketing i blogowanie.

Reklama banerowa
Polega na wykorzystaniu elementów graficznych, np. obrazków, animacji, zdjęć, gifów, flashy, haseł do przekierowania na inna stronę www reklamodawcy. Jest to jedna z najszybciej rozwijających się, a zarazem ciekawych form reklamy internetowej. Daje duże pole do popisu jej wykonawcom. Dodatkowo, banery mogą być zamieszczane w różnych częściach strony www, przy czym najskuteczniejsze są te miejsca, które na danej witrynie rzucają się w oczy.

Pay per click
Jest rodzajem reklamy internetowej, w której kluczową role odgrywa płatność za kliknięcie w link lub baner, a nie za jego wyświetlenie. Osoba zlecająca reklamę swojej firmy lub usługi, płaci za każdego użytkownika, który za pomocą banera przejdzie do strony produktu.

Affiliate marketing
Jest metodą promowania biznesu on-line, w której osoba promująca produkt, za pomocą strony internetowej, jest nagradzana za każdego użytkownika który odwiedzi, kupi lub przeprowadzi inną czynność na stronie reklamodawcy. W Polsce znany jest bardziej pod pojęciem programu partnerskiego. Do najpopularniejszych i największych portali oferujących tą metodę marketingu należą portale społecznościowe, takie jak Nasza-Klasa, Facebook czy MySpace. To idealne miejsce na reklamę sprzedażową, polityczną i promocyjną, nie tylko ze względu na ilość użytkowników tych portali, ale także na ich różnorodność pod względem wieku, płci i statusu społecznego.

Email marketing
Jest formą marketingu bezpośredniego, wykorzystującego pocztę elektroniczną jako główne narzędzie komunikacji. Do podstawowych zadań e-mailingu zalicza się budowę lojalności konsumenckiej, tworzenie określonych relacji z odbiorcami, budowę pożądanego wizerunku firmy lub organizacji, a także sprzedaż. Natomiast najpopularniejszymi jego narzędziami są: newslettery firmowe, biuletyny wewnętrzne, dzienniki elektroniczne oraz reklamy w wiadomościach e-mail.

Marketing wirusowy
Ta odmienna forma promocji polega na rozpowszechnianiu przekazu reklamowego przez samych użytkowników Internetu. To oni występują w roli kreatorów opinii na temat np. działalności firmy, jakości oferowanych produktów lub usług czy też funkcjonalności i przydatności strony internetowej. Generalnym celem tej formy marketingu jest szybkie i lawinowe rozprzestrzenianie się informacji w postaci rekomendacji danego produktu lub usługi. Najczęściej reklamowanymi w ten sposób produktami są środki odchudzające, produkty finansowe i strony internetowe. Jak wynika z badań jedną z najpopularniejszych form promocji jest rekomendacja, stąd istnieje duże prawdopodobieństwo, iż firma pozyska w ten sposób nowych klientów.

Proces marketingowy to przede wszystkim dobrze przemyślana strategia, której działania mają odnieść długofalowe skutki. Jej celem jest dotarcie do jak największej grupy potencjalnych klientów – osób, które są zainteresowane daną usługą lub produktem. Marketing wykorzystuje wiele narzędzi, które pozwalają na sprawną realizację strategii oraz zdobycie jak największej liczby klientów, a co za tym idzie na zwiększenie zysków.

Wiele osób stawia znak równości między marketingiem i promocją produktów oraz usług. Jednak jest to bardzo duże uogólnienie, gdyż na marketing składa się wiele innych działań. Wśród najważniejszych wymienić należy przede wszystkim:

komunikacja z rynkiem;
przygotowywanie odpowiednich strategii wprowadzenia produktu na rynek, ustalenia ceny, grupy docelowej oraz promocji i dystrybucji;
analiza sprzedaży i wprowadzenie na bieżąco zmian w sposobie sprzedaży produktu.

Reklama internetowa obejmuje wiele form reklamy z których część jest stosowana w sposób etyczny, a część nie. Niektóre strony internetowe wykorzystują wiele reklam, w tym migające banery, które rozpraszają uwagę użytkownika, inne zaś wprowadzają w błąd, wyglądając jak komunikaty o błędach w systemie operacyjnym, a nie reklamy. Witryny, które nieetycznie używają reklamy internetowej dla zysku, często nie zwracają uwagi na to, że na stronie umieszcza się linki, prowadzące do szkodliwego oprogramowania lub materiałów dla dorosłych.

Operatorzy witryn, którzy etycznie używają reklamy internetowej, zazwyczaj korzystają z niewielkiej ilości reklam, które nie mają na celu rozpraszać lub irytować użytkownika oraz nie odwracają uwagi od projektu i układu stron internetowych. Wielu właścicieli stron internetowych dotyczących bezpośrednio firm, którzy chcą umieszczać reklamy wie, że strona internetowa powiązana z reklamą jest uzasadniona.

Działania e-marketingowe mogą przebiegać na wielu płaszczyznach. Internet daje nam mnóstwo możliwości, wymusza jednak na nas również elastyczność i dostosowanie się do zmieniających się wymagań na rynku. Dynamicznie rośnie liczba osób, będących zwolennikami właśnie tej formy promocji firmy – nie tylko ze względu na stosunkowo niższe niż w przypadku tradycyjnej reklamy koszty, ale także sporą skuteczność oraz możliwość dokładnego mierzenia efektów i zwrotu z inwestycji.

To właśnie Internet w dzisiejszym świecie jest powszechnie stosowanym wśród przedsiębiorstw środkiem komunikacji, przekazu informacji oraz sposobem pozyskania klientów. Stosowna i profesjonalna reklama w Internecie jest niemal gwarancją zwiększenia przychodów firmy i jej rozpoznawalności, trzeba tylko wybrać te kanały które będą maksymalnie skuteczne w naszej branży.

Należy pamiętać o tym, że najlepsze efekty osiągamy, gdy nie ograniczamy się do jednej formy reklamy, ale korzystamy z kilku, które wzajemnie się uzupełniają.

Podstawą skutecznej reklamy internetowej jest również stała analiza – zarówno przed rozpoczęciem działań, jak w ich trakcie. Sama reklama nie wystarczy, gdy strona internetowa jest niedostosowana do wymagań użytkowników lub gdy oferta odbiega od wymagań rynku.

W ramach działań związanych z marketingiem internetowym wykonuje się wiele różnych czynności, jak:

  • Pozycjonowanie, działania SEO
  • Reklamy Google AdWords
  • Video marketing
  • Content marketing
  • Mailing
  • Promocja strony na forach internetowych (tzw. szeptanka)
  • Marketing wirusowy
  • Marketing społecznościowy (na portalach społecznościowych)
  • Blogosfera (współpraca z blogerami lub prowadzenie własnych blogów)
  • Remarketing

Wbrew pozorom, dobra strategia marketingowa wcale nie musi obejmować wszystkich powyższych czynności, ale powinna posiadać ich jak najwięcej. Trzeba podkreślić, że wybór konkretnych działań powinien być uzależniony od profilu marki oraz jej możliwości finansowych.

Dobrze poprowadzony e-marketing daje wiele różnych korzyści dla firmy, o których ich właściciele nie zawsze wiedzą. Przede wszystkim pozwala dotrzeć do wielu klientów, a szczególnie do klientów docelowych, czyli takich, którzy są realnie zainteresowani naszą ofertą. Dzięki temu przy mniejszym nakładzie środków finansowych można uzyskać większą ilość nowych odbiorców. E-marketing pozwala również dostosować koszty działań reklamowych do oczekiwanych efektów i możliwości firmy. Początkową strategię marketingową należy stale monitorować, by później ją dobrze modyfikować, aby z każdej zainwestowanej w reklamę złotówki wyciągnąć jak największy zysk. Monitorując działania marketingowe, dodatkowo możemy się dowiedzieć czegoś więcej o naszych potencjalnych klientach, by w przyszłości jeszcze lepiej dopasować do nich ofertę. Działania marketingowe również doskonale budują pozytywny wizerunek marki. Nie tylko u potencjalnych klientów, ale również u obecnych, sprawiając, że stają się oni tzw. stałymi klientami. W ramach działań marketingowych można wchodzić w interakcje z odbiorcami, lepiej prezentować się na tle konkurencji i przyzwyczajać społeczeństwo do danej marki. A to bezpośrednio przekłada się na znaczny wzrost zainteresowania naszą ofertą.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*