Dla Polaków istotnym elementem przygotowań do świąt Bożego Narodzenia jest wprawienie się w typowy dla tego okresu świąteczny nastrój – jak wynika z badań aż 92% rodaków dekoruje wtedy swoje domy i mieszkania[1]. Z okazji nadchodzących grudniowych świąt Kaufland przygotował dla swoich klientów słodką niespodziankę, która dodatkowo umili czas oczekiwań i pomoże wczuć się w magiczną atmosferę. W sklepach sieci pojawiły się świąteczne słodycze marki własnej Winter Edition.
W tym roku Kaufland zaoferował klientom świąteczną linię wyrobów cukierniczych marki własnej Winter Edition. We wszystkich sklepach sieci dostępne są już liczne przysmaki m.in. kalendarze adwentowe, czekoladowe mikołaje i marcepan w różnych odsłonach.
Moc słodkości
Nowe artykuły marki Kaufland to ponad dwadzieścia pozycji, które będą nie lada gratką dla wszystkich miłośników łakoci. Wyróżniają się nie tylko smakiem i świąteczną szatą graficzną, ale również zostały stworzone z poszanowaniem zasad zrównoważonego rozwoju – większość produktów posiada certyfikat Fairtrade Cocoa, który poświadcza, że producenci kakao mogą sprzedawać dodatkowe udziały w swoich zbiorach na warunkach Fairtrade.
Kolekcja Winter Edition obejmuje m.in. lizaki z czekolady w kształcie śnieżnego bałwanka, kalendarz adwentowy, szyszki świąteczne czy zestaw czekoladowych mikołajów. Osoby gustujące w wyszukanych smakach ucieszy marcepan z orzechem włoskim lub ananasem. Dorośli znajdą także smakołyki z alkoholem, w tym czekoladki z ajerkoniakiem, brandy oraz likierem wiśniowym.
Kaufland sukcesywnie rozwija asortyment marek własnych, oferując klientom produkty sprawdzonej jakości w atrakcyjnej cenie. Wśród nich znajdują się m.in. artykuły drogeryjne – bevola, artykuły wegańskie i wegetariańskie – K-take it veggie, produkty delikatesowe K-Favourites, ekologiczne K-Bio, produkty pochodzące od polskich dostawców – K-Stąd Takie Dobre! czy flagowa marka K-Classic obejmująca ponad 2000 artykułów z różnych kategorii.
INFORMACJA O KAUFLAND
Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1450 sklepów i zatrudnia ok. 148 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 237 marketów i zatrudnia ok. 15 000 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.
[1] Black Red White, „Świąteczne zwyczaje Polaków”, 2021