E-book o robotach mobilnych AGV/AMR już dostępny!

Roboty mobilne AGV/AMR. Wprowadzenie dla menedżerów produkcji i logistyki to specjalistyczna publikacja stworzona z myślą o firmach zainteresowanych automatyzacją i cyfryzacją zgodnie z ideą Przemysłu 4.0. Zawarte w darmowym e-booku informacje na temat projektowania, wdrażania oraz serwisowania systemów AGV/AMR zostały przygotowane przez ekspertów z firmy Etisoft Smart Solutions, która od 2017 roku jest aktywnym uczestnikiem tego rynku.

Eksperci stworzyli kompleksowy poradnik dotyczący robotów mobilnych AGV/AMR. E-book przedstawia zagadnienia istotne zwłaszcza z punktu widzenia menedżerów decydujących o wdrożeniu zrobotyzowanego systemu intralogistycznego w swoim zakładzie. Publikację można pobrać bezpłatnie ze strony https://etisoft.com.pl/pierwszy-w-polsce-darmowy-e-book-o-robotach-mobilnych/, wystarczy jedynie się zarejestrować.

Kompleksowy zbiór informacji o robotach mobilnych AGV/AMR

Autorzy publikacji odpowiadają na najważniejsze pytania dotyczące możliwości i zastosowania robotów mobilnych w automatyzacji procesów intralogistycznych. E-book stanowi sprawdzone źródło informacji dla tych, którzy chcą dowiedzieć się więcej o:

  • historii robotów mobilnych
  • trendach na rynku AGV/AMR
  • budowie systemu intralogistycznego
  • kosztach wdrożenia rozwiązań AGV/AMR
  • wdrożeniach i serwisowaniu systemów AGV/AMR.

– Rynek robotów mobilnych rośnie. Nawet w turbulentnych czasach. Pierwsze fabryki i hale magazynowe zlokalizowane w Polsce mają już swoje wdrożenia, inne dopiero się do nich przygotowują. Wiele firm pyta nas o różne zagadnienia dotyczące systemów opartych o wózki AGV i roboty mobilne typu AMR. W odpowiedzi przygotowaliśmy dokument, w którym dzielimy się własnymi doświadczeniami i inspiracjami związanymi z planowaniem i wdrażaniem systemów pozwalających na automatyzację procesów intralogistycznych – mówi Grzegorz Krupa ze spółki Etisoft Smart Solutions.

Odpowiedzi na istotne pytania

Eksperci z Etisoft Smart Solutions skupili się na informacjach, które menedżerów interesują najbardziej – czyli na projekcie, wdrożeniu, serwisowaniu oraz kosztach zrobotyzowanego systemu intralogistycznego. Specjaliści odpowiadają na wiele nurtujących klientów pytań, takich jak:

  • Jakiego robota użyć?
  • Jak przygotować się do wdrożenia?
  • Jak zarządzać takim zautomatyzowanym systemem?
  • Co wpływa na cenę?
  • Czy można rozliczać się w modelu abonamentowym?
  • Jak wygląda wsparcie techniczne i kwestie gwarancyjne?
  • Czy można zobaczyć wdrożenie?

Rzeczowe dane ze sprawdzonych źródeł

Eksperci Etisoft Smart Solutions zawartość e-booka oparli na swojej wiedzy i wieloletnim doświadczeniu. Projektowanie, produkowanie oraz wdrażanie systemów intralogistycznych  pozwoliło specjalistom skutecznie stawiać czoła wyzwaniom pojawiającym się na licznych płaszczyznach.

Informacje dotyczące trendów na rynku robotów mobilnych zawarte w e-booku zostały pozyskane z branżowych raportów przygotowywanych przez specjalistów z całego świata. Analiza tych publikacji pokazuje obiecujące prognozy dotyczące wzrostu rynku AGV/AMR. Do 2030 roku jego wartość będzie wynosić około 20 miliardów dolarów. Do 2025 roku ponad 2 miliony nowych robotów zostanie dostarczonych do zakładów przemysłowych. W najbliższych latach można się spodziewać kilkudziesięcioprocentowych wzrostów inwestycji z wykorzystaniem robotów AGV i AMR.

Dla kogo jest e-book?

Wykorzystanie robotów mobilnych to jeden z kluczowych elementów strategii cyfryzacji i automatyzacji firm zgodnie z ideą Przemysłu 4.0. Aby przygotować się na nieuniknione zmiany w branży przemysłowej, menedżerowie powinni zgłębiać wiedzę na temat konieczności wdrożenia systemów intralogistycznych oraz korzyści, jakie inwestycja ta przyniesie w dalszej perspektywie. E-book Roboty mobilne AGV/AMR. Wprowadzenie dla menedżerów produkcji i logistyki  przygotowany przez ekspertów z Etisoft Smart Solutions stanowi odpowiedź na tę potrzebę.

Kompendium niezbędnej wiedzy jest przeznaczone głównie dla osób odpowiadających za podejmowanie decyzji związanych z rozwojem przedsiębiorstw przemysłowych. Z informacji zawartych w publikacji skorzystają również osoby, które planują wykorzystać wdrożenie autonomicznych robotów mobilnych nie tylko w celu wkroczenia w erę Przemysłu 4.0, ale też odniesienia korzyści w postaci poprawy wydajności, jakości, bezpieczeństwa i powtarzalności procesów intralogistycznych.

Samo pojęcie marketingu internetowego oznacza używanie Internetu w celach reklamowych, prowadzących do sprzedaży dóbr lub usług. Na marketing internetowy składa się tzw. reklama „pay per click”, reklama banerowa, email marketing, affiliate marketing, reklama interaktywna, optymalizacja stron, blog marketing, buzz marketing, product marketing i blogowanie.

Reklama banerowa
Polega na wykorzystaniu elementów graficznych, np. obrazków, animacji, zdjęć, gifów, flashy, haseł do przekierowania na inna stronę www reklamodawcy. Jest to jedna z najszybciej rozwijających się, a zarazem ciekawych form reklamy internetowej. Daje duże pole do popisu jej wykonawcom. Dodatkowo, banery mogą być zamieszczane w różnych częściach strony www, przy czym najskuteczniejsze są te miejsca, które na danej witrynie rzucają się w oczy.

Pay per click
Jest rodzajem reklamy internetowej, w której kluczową role odgrywa płatność za kliknięcie w link lub baner, a nie za jego wyświetlenie. Osoba zlecająca reklamę swojej firmy lub usługi, płaci za każdego użytkownika, który za pomocą banera przejdzie do strony produktu.

Affiliate marketing
Jest metodą promowania biznesu on-line, w której osoba promująca produkt, za pomocą strony internetowej, jest nagradzana za każdego użytkownika który odwiedzi, kupi lub przeprowadzi inną czynność na stronie reklamodawcy. W Polsce znany jest bardziej pod pojęciem programu partnerskiego. Do najpopularniejszych i największych portali oferujących tą metodę marketingu należą portale społecznościowe, takie jak Nasza-Klasa, Facebook czy MySpace. To idealne miejsce na reklamę sprzedażową, polityczną i promocyjną, nie tylko ze względu na ilość użytkowników tych portali, ale także na ich różnorodność pod względem wieku, płci i statusu społecznego.

Email marketing
Jest formą marketingu bezpośredniego, wykorzystującego pocztę elektroniczną jako główne narzędzie komunikacji. Do podstawowych zadań e-mailingu zalicza się budowę lojalności konsumenckiej, tworzenie określonych relacji z odbiorcami, budowę pożądanego wizerunku firmy lub organizacji, a także sprzedaż. Natomiast najpopularniejszymi jego narzędziami są: newslettery firmowe, biuletyny wewnętrzne, dzienniki elektroniczne oraz reklamy w wiadomościach e-mail.

Marketing wirusowy
Ta odmienna forma promocji polega na rozpowszechnianiu przekazu reklamowego przez samych użytkowników Internetu. To oni występują w roli kreatorów opinii na temat np. działalności firmy, jakości oferowanych produktów lub usług czy też funkcjonalności i przydatności strony internetowej. Generalnym celem tej formy marketingu jest szybkie i lawinowe rozprzestrzenianie się informacji w postaci rekomendacji danego produktu lub usługi. Najczęściej reklamowanymi w ten sposób produktami są środki odchudzające, produkty finansowe i strony internetowe. Jak wynika z badań jedną z najpopularniejszych form promocji jest rekomendacja, stąd istnieje duże prawdopodobieństwo, iż firma pozyska w ten sposób nowych klientów.

Proces marketingowy to przede wszystkim dobrze przemyślana strategia, której działania mają odnieść długofalowe skutki. Jej celem jest dotarcie do jak największej grupy potencjalnych klientów – osób, które są zainteresowane daną usługą lub produktem. Marketing wykorzystuje wiele narzędzi, które pozwalają na sprawną realizację strategii oraz zdobycie jak największej liczby klientów, a co za tym idzie na zwiększenie zysków.

Wiele osób stawia znak równości między marketingiem i promocją produktów oraz usług. Jednak jest to bardzo duże uogólnienie, gdyż na marketing składa się wiele innych działań. Wśród najważniejszych wymienić należy przede wszystkim:

komunikacja z rynkiem;
przygotowywanie odpowiednich strategii wprowadzenia produktu na rynek, ustalenia ceny, grupy docelowej oraz promocji i dystrybucji;
analiza sprzedaży i wprowadzenie na bieżąco zmian w sposobie sprzedaży produktu.

Reklama internetowa obejmuje wiele form reklamy z których część jest stosowana w sposób etyczny, a część nie. Niektóre strony internetowe wykorzystują wiele reklam, w tym migające banery, które rozpraszają uwagę użytkownika, inne zaś wprowadzają w błąd, wyglądając jak komunikaty o błędach w systemie operacyjnym, a nie reklamy. Witryny, które nieetycznie używają reklamy internetowej dla zysku, często nie zwracają uwagi na to, że na stronie umieszcza się linki, prowadzące do szkodliwego oprogramowania lub materiałów dla dorosłych.

Operatorzy witryn, którzy etycznie używają reklamy internetowej, zazwyczaj korzystają z niewielkiej ilości reklam, które nie mają na celu rozpraszać lub irytować użytkownika oraz nie odwracają uwagi od projektu i układu stron internetowych. Wielu właścicieli stron internetowych dotyczących bezpośrednio firm, którzy chcą umieszczać reklamy wie, że strona internetowa powiązana z reklamą jest uzasadniona.

Działania e-marketingowe mogą przebiegać na wielu płaszczyznach. Internet daje nam mnóstwo możliwości, wymusza jednak na nas również elastyczność i dostosowanie się do zmieniających się wymagań na rynku. Dynamicznie rośnie liczba osób, będących zwolennikami właśnie tej formy promocji firmy – nie tylko ze względu na stosunkowo niższe niż w przypadku tradycyjnej reklamy koszty, ale także sporą skuteczność oraz możliwość dokładnego mierzenia efektów i zwrotu z inwestycji.

To właśnie Internet w dzisiejszym świecie jest powszechnie stosowanym wśród przedsiębiorstw środkiem komunikacji, przekazu informacji oraz sposobem pozyskania klientów. Stosowna i profesjonalna reklama w Internecie jest niemal gwarancją zwiększenia przychodów firmy i jej rozpoznawalności, trzeba tylko wybrać te kanały które będą maksymalnie skuteczne w naszej branży.

Należy pamiętać o tym, że najlepsze efekty osiągamy, gdy nie ograniczamy się do jednej formy reklamy, ale korzystamy z kilku, które wzajemnie się uzupełniają.

Podstawą skutecznej reklamy internetowej jest również stała analiza – zarówno przed rozpoczęciem działań, jak w ich trakcie. Sama reklama nie wystarczy, gdy strona internetowa jest niedostosowana do wymagań użytkowników lub gdy oferta odbiega od wymagań rynku.

W ramach działań związanych z marketingiem internetowym wykonuje się wiele różnych czynności, jak:

  • Pozycjonowanie, działania SEO
  • Reklamy Google AdWords
  • Video marketing
  • Content marketing
  • Mailing
  • Promocja strony na forach internetowych (tzw. szeptanka)
  • Marketing wirusowy
  • Marketing społecznościowy (na portalach społecznościowych)
  • Blogosfera (współpraca z blogerami lub prowadzenie własnych blogów)
  • Remarketing

Wbrew pozorom, dobra strategia marketingowa wcale nie musi obejmować wszystkich powyższych czynności, ale powinna posiadać ich jak najwięcej. Trzeba podkreślić, że wybór konkretnych działań powinien być uzależniony od profilu marki oraz jej możliwości finansowych.

Dobrze poprowadzony e-marketing daje wiele różnych korzyści dla firmy, o których ich właściciele nie zawsze wiedzą. Przede wszystkim pozwala dotrzeć do wielu klientów, a szczególnie do klientów docelowych, czyli takich, którzy są realnie zainteresowani naszą ofertą. Dzięki temu przy mniejszym nakładzie środków finansowych można uzyskać większą ilość nowych odbiorców. E-marketing pozwala również dostosować koszty działań reklamowych do oczekiwanych efektów i możliwości firmy. Początkową strategię marketingową należy stale monitorować, by później ją dobrze modyfikować, aby z każdej zainwestowanej w reklamę złotówki wyciągnąć jak największy zysk. Monitorując działania marketingowe, dodatkowo możemy się dowiedzieć czegoś więcej o naszych potencjalnych klientach, by w przyszłości jeszcze lepiej dopasować do nich ofertę. Działania marketingowe również doskonale budują pozytywny wizerunek marki. Nie tylko u potencjalnych klientów, ale również u obecnych, sprawiając, że stają się oni tzw. stałymi klientami. W ramach działań marketingowych można wchodzić w interakcje z odbiorcami, lepiej prezentować się na tle konkurencji i przyzwyczajać społeczeństwo do danej marki. A to bezpośrednio przekłada się na znaczny wzrost zainteresowania naszą ofertą.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*