Pozycjonowanie pod frazy

Co to takiego? Pozycjonowanie to działanie, którego celem jest poprawienie widoczności naszej strony internetowej (czy też całego serwisu www) w internecie, sprawienie, by klienci szukający konkretnych usług czy też produktów za pośrednictwem wyszukiwarek internetowych jak najczęściej trafiali do nas, a nie do konkurencji. Pozycjonowanie pod frazy to takie działania, które zmierzają do tego, by po wpisaniu w pasek wyszukiwarki konkretnych słów adres naszej strony pojawiał się na jak najwyższej pozycji, a w konsekwencji – by trafiało w tej sposób do nas jak najwięcej klientów. Dobry dobór fraz to bardzo ważna kwestia od której praktycznie zależy sukces całego procesu. Konieczna jest tutaj pomoc fachowca, który wybrane przez nas słowa kluczowe przeanalizuje pod kątem trudności i ustali, jak trudne będzie uzyskanie pożądanego przez nas efektu, jeżeli weźmiemy pod uwagę tylko te konkretne słowa.

 

Uwaga na amatorów

 

Jeżeli chcemy, aby nasza strona zyskała jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania konieczne są kompleksowe i długofalowe działania, które odpowiednio kosztują. Nie są to niesamowicie wysokie kwoty, ale daleko im do tych z ogłoszeń typu „pozycjonowanie za 100 zł” – trzeba się od nich trzymać z daleka. To oferty oszustów, którzy, owszem, uzyskują dla swoich klientów wysokie pozycje w bardzo krótkim czasie, ale stosują zabronione metody. Efekt jest taki, że po chwilowym sukcesie strona zostaje całkowicie zablokowana w wynikach wyszukiwania, a więc osiągamy rezultat całkowicie odwrotny od planowanego.

2 Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*